.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از موصل 2 عراق تا زندان متی کلای بابل ...
عضو منتقد شورای بابل بازداشت و راهی زندان شد !
این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند، که در موعد مقرر علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند.+ تکمیلی / مراسم مردمی تجلیل از «منصف » در بابل

شمال نیوز : محمدحسین منصف، عضو جانباز و آزاده شورای اسلامی شهر بابل و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، که به جذب خارج از ضوابط اقوام برخی مدیران شهرداری و برخی اقدامات دیگر شهردار و شهرداری این شهرمعترض بود و سرانجام پس از سرخوردگی نسبت به پیگیری های رسمی و قانونی، چند ساعتی به عنوان اعتراض در محوطه شهرداری بابل اعتراض مردمی خود را اعلام کرده بود، در پی شکایت یکی از معاونان شهرداری بازداشت و راهی زندان شد.

این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند، که در موعد مقرر علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند.

به نظر می رسد انتظار عمومی، افزایش آستان تحمل مسئولان شهرداری بابل و سعه ی صدر آنان در قبال جریان های مبارز علیه  تبعیض اداری است.

 

بدین تردید برخورد قضایی و امنیتی با منتقدان بویژه آنانی که در اثبات وفاداری به ارزشها و آرمان های عدالت خواهانه انقلاب سابقه درخشانی دارند، چاره کار نباشد و موجب واکنش منفی و نارضایانه در میان مردم شود.


تکمیلی /مراسم مردمی تجلیل از محمد حسین منصف در بابل

 

جبهه فرهنگی فاطمیون بابل به زودی در مراسمی با شکوه از آزاده دو جبهه جنگ سخت و نرم، محمد حسین منصفبه پاس ایستادگی و مقاومت در میدان حق طلبی و عدالتخواهی تجلیل خواهد کرد.

 

حجت الاسلام علیجان زاده با اعلام این خبر افزود: محمدحسین منصف ثابت کرد که راه عدالتخواهی، مسیری هموار و آسان نبوده و یک بسیجی جهادگر و انقلابی در دفاع از حریم عدالت و گوش جان سپردن به ندای ولایت، باید آماده پذیرش هر نوع فشار و سختی حتی از سوی برخی دوستان نیز باشد.

 

آزاده قهرمان، حسین منصف نشان داد که بسیجی علوی، تکلیف خود را بعد از دفاع مقدس، تمام شده ندانسته و همواره در عرصه حفظ و صیانت از دستاوردهای شکوهمند فرهنگ ایثار و شهادت، ثابت و استوار خواهد ماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1393
درودو سلام بر انسان شجاع و وارسته منصف همه ما پشتیبانتیم
پاسخ ها به این نظر
شهروند بابلی 28 آبان 1393
با سلام به مردم فهیم بابلی، آیا به راستی آقای منصف به همه مشکلات شهر رسیده و حال نوبت به ... آقای منصف اگر قرار بود مناظره ای برگزار کند چرا از اول این کار را نکرد؟؟ چرا نمایش خیابانی؟
آقای منصف الان قهرمان قهوه خانه ها و صف تاکسی و مردم عادی شدند ...
چرا در روز دادگاه یک فتو از شناسنامه برای بازپرس نبرد و اصرار به بازداشت شدن داشت آیا این عوام فریبی نیست؟؟؟
مردم بابل می فهمند....
حسين 29 آبان 1393
راه ايشان ادامه دارد انشاالله
پاسخ ها به این نظر
جواد 28 آبان 1393
چه راهی ادامه داره. تهمت زدن؟
فدایی رهبر 28 آبان 1393
اگر راه ایشان راه رهبر بود، به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کاری نکنیم تا دشمنان سو استفاده کنند گوش فرا می داد و اینطور ملعبه دست مزدوران نمی شد...
لبیک یا خامنه ای
عاشق خدا 29 آبان 1393
آخه منصف داره گلوشو برای شماها پاره میکنه ...به حای شما حرف میزنه..اینکه میگه جونای ما بیکارن اونوقت آقازاده ها با پارتی بازی میرن سر کار حرف بدیه؟؟؟ سرتون و عین کبک کردین زیر برف از هیچی خبر ندارین..برادر من برو پای حرفاش بشین ببین درد دلش چیه اون موقع بیا بگو .....
جواد 29 آبان 1393
آقای منصف هم دو سه نفر رو آورد شاید از اقوامش نبودن ولی به هر حال با سفارش ایشون اومدن
مطلع 30 آبان 1393
سلام
تهمت چیست؟
اگر نگوید که حق و ناحق شده که اورا دزد میخوانید
حال که سکوت نکرده و با جمع آوری مستندات اقدام به نهی از منکر علنی کرده شده ...
خجالت داره
نا شناس 29 آبان 1393
اگه میشه راجع به مسابقات کشتی قهرمانی کشور در بابل که یکی از اعضای شورای این شهر مسئول برگزار اون هست و شنیده شده کمک های مالی هم جمع شده شمال نیوز گزارش تهیه کند.
قطعا نتایج خوبی خواهد داشت!!!!
مسیب 29 آبان 1393
ما اهالی کوچه دانش 12 خیابان شهید سرگرد قاسمی بیش از دو سال است که به حساب شهرداری بابل برای حدود پنجاه متر جدول گذاری وسط کوچه پول واریز کردیم متاسفانه حدود پنجاه بار حضوری مراجعه کردیم ولی هنوز این کار کوچک انجام نشده است گر دوست دشمن است شکایت به کجا بریم؟؟؟
محسني 29 آبان 1393
خداوند مارا هدايت كند و عاقبت بخير شود
ابوعلي 29 آبان 1393
اخر مومن اين چه كاري است
ناشناس 29 آبان 1393
من به شخصه براي اين شهرداري واين معاونين واين....... كه همه اينها با مشاوره ايشان انجام گرفت متعصفم همين كسي كه اين همه براي انقلاب واين نظام خدمت كردش وصادقانه براي اين مردم بابل دلشوره داشت زحمت ميكشيد بخاطر اينكه آقايان نميتونند اين شخص ولايتمدارو تحمل كنند شوراها شما ياد بگيريد دور بعدي شوراها هم در كار هست همين مردم عملكرد منصف رو مد نظرشون هست برا شما ها هم همينطور.....شمال نيوز لطف كنيد مطالبي كه درد دل مردم هست رابزاريد لطفا از شما ها بعيده بعضي از اين پيام ها رو نميزاريد تا مسئولان بازرسي و غيره بدونند چه خبر هست در اين شهرداري ....
پاسخ ها به این نظر
مانی 29 آبان 1393
ببخشید اشتباها منفی زدم
ناشناس 29 آبان 1393
درودبر آزاده قهرمان، بسیجی علوی، که تکلیف خود را بعد از دفاع مقدس، تمام شده ندانسته و همواره در عرصه حفظ و صیانت از دستاوردهای شکوهمند فرهنگ ایثار و شهادت، ثابت و استوار خواهد ماند.امیدورایم همه مسئولین و مردم همینطوری باشند و از عدالت خواهی دفاع نمایند.

نا شناس 29 آبان 1393
خلاف از هر کی سر بزنه باید محازات بشه..
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آبان 1393
موسوی هم فکر می کرد که چون نخست وزیر بود می تونه هر کاری بکنه.
همشهری 29 آبان 1393
در شهر سورک هم یک رزمنده و جانباز و پدر شهید دست به افشاگری از شهردار و عوامل شهرداری زده بود ولی ....
این مسئولین دلسوز مردم نیستند و هر کس که با آنها در خوردن و بردن شریک نباشند را کنار می زنند.
حسین 29 آبان 1393
مسئولین شهرداری بابل واقعا صداقت در کار و جدیت در کارها رو نشون دادند!!! عوض جواب دادن و بیانیه صادر کردن یک منتقد رو که آزاده و جانیاز بود، بازداشت کردن!!!
پاسخ ها به این نظر
12 28 آبان 1393
مسئولین شهرداری به فرمایشات امام جمعه بابل سکوت اختیار کردند والا جوابهای این فرد اختشاشگر بسیار فراوان بود.
مناسب این دیدند به مشکلات شهر بپردازند نه مشکل شخصی فردی که به خواسته های نابجایش مانند تهیه غذا برای مناسبتها مخالفت شد این بازی را به راه انداخت
کاظمی 29 آبان 1393
به نام خدا
شهرداربابل و معاونینش عجب به وصیت حضرت روح الله که فرمودند نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند عمل کردند
اگر ریگی به کفشتان نیست چرا در مناظره امت حزب الله حاضر نشدید
خدا خائنین به این مردم را بیش از این رسواکند
و برادر منصف را در راهش مستحکمتر و پیروز کند
پاسخ ها به این نظر
مطلع 30 آبان 1393
سلام
خدابه داد برسه داش ... منصف رو عصیانی کردی خدابدادت برسه
ماکه بنده خدایی ایم
چرا آخه حق رونادیده میگیرد
سلام بر امام ما سید علی خامنه ای( حفظه الله تعالی)
سلام بر سردار جنگ نرم امام خامنه ای( حفظه الله تعالی)
نا شناس 29 آبان 1393
به جای اینکه مسعله رو حل کنن صورت مسعله رو پاک میکنن. جدا از همه مسائل اگر چه کار آقای منصف با این شدت خالی از اشکال نیست برخورد سایر دستگاه ها از جمله مسئولین شهرداری با آنان نیز اصلا مورد قبول نیست.برای شهری مثل بابل با این همه انسانهای بزرگ تحصیل کرده که همه مسائل مختلف از جمله سیاسی بازی های مسئولین و روابط و نون قرض دادن های مسئولین و میبینن و ساکت هستن و این دلیل بر این نیست که متوجه قضیه نیستن جای بسی تاسف و تامل داره. به نظرم وقتی بچا پلا با ماس قاطی بشه دیگه جدا کردن دلگ از غیر دلگ امکان پذیر نیست.
شهروندبابلی 29 آبان 1393
سلام اقای منصف تهمت زدیابقول شماادعاکردمرج تشخیص مقام قصایی است معاون شهرداریک شهرونداست ازحقوق شهروندی وعقلایی استفاده کرد ه به قانون رجوع کرده تاتعین تکلیف کندحالااقای منصف خودش رابالاترازقانون میداندوبتشخیص خودعمل میکندموصوع دیگری است خواهشابی اسلحه شکارشییرنروید
پاسخ ها به این نظر
مطلع 30 آبان 1393
سلام
منصف اهل منطق و فرهنگ هست باید ببینید که چقدر .....که منصف طوفانی شد
نا شناس 29 آبان 1393
خدا قوت دلاور . ولی این کارها مشت برسندان کوفتن است خانه از پای بست شهرداری ویران است
رضا 29 آبان 1393
این بنده خدا چکار کرده
پاسخ ها به این نظر
علی 28 آبان 1393
شوتی بازی، مردم فریبی ، بازی با افکار مردم، بازی با آبروی کشور
باخبر 29 آبان 1393
شکایت علیه جناب منصف از سوی شهرداری نبوده،از طرف آقای علی نژاد مسئول مالی شهرداری و همسرشون که فرزند شهید هستند بوده!
آقای علی نژاد هم برادر شهید هستند.
یکطرفه نباید قضاوت کرد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آبان 1393
الهم اشغل الظالمین بالظالمین
روستايي 29 آبان 1393
جاي بسي افسوس كه كسي كه در اين مملكت جلوي تبعيض رو بگيره بايد برود زندان ، البته با مديران تازه به دران رسيده كه الفباي مديريت را نمي دانند انتظار بيشتر از اين هم نيست واقعا اين استان اينقدر بي صاحب هست كسي كه براي روي ميز نشستن اين مديران بي كفايت جون خود را در راه اعتلاي اين مملكت به خطر انداخته جاي او در زندان هست پس فرق زندان موصل 2 با زندان اينجا چيست ، اي خاك بر سر ما كه به چه روزگاري افتاديم خدايا خودت كمك كن و اين مديران را از خواب خرگوشي بيدار كن .
شهروند 29 آبان 1393
شكايت توسط يكي از معاونان شهرداري نبوده لطفاً به صحت خبر قبل از انتشار اون اطمينان حاصل كنيد.
سعيد 29 آبان 1393
باز هم اعضا شورا به اهدافشان نرسيدند ولي اينبار در دام خود گير افتادند نميدانستند كه با حمايت بعضي ازاعضا به آقاي منصف تمام خلافها و اهداف خودشان رو مي شود آقايان واثقي و كاردگر زمانيكه نتوانستند عضو كميسيون هاي مورد دلخواهشان در شهرداري شوند با تحريك منصف به اينكار نميدانستند خود را در چاهي كه خود كندند انداختند
ناشناس 29 آبان 1393
اگر آقاي منصف حرفهايشان صحت داشت چرا در دادگاه ازخود دفاع نكردند و ديشب در بازداشت بودند چه افتخار بزرگي است براي شهرداري كه بالاخره توانست جلوي اعضا شورا بايستد
پاسخ ها به این نظر
عاشق خدا 29 آبان 1393
برادر من آقای منصف به خاطر شکایت آقای ..... بخش امور مالی شهرداری افتاد در زندان... اون هم امروز ساعت 7 صبح آزاد شد...خواهشا کسایی که نمی دونند قضیه چیه خودشونو دخالت ندن..آخه برادر من شما که نمیتونی خودتو دخالت بدی پس برای چی نظر میدی ؟؟؟
عبدالله از ساری 28 آبان 1393
آزاده دلاور دوران عشق و جانبازی جناب منصف عزیز یادش بخیر آن دوران ایثار و فداکاری گذشت . دوران حق و عدالت گذشت دوران شایسته سالاری گذشت امروز در شورای شهر و شهرداری هر که پول و پارتی بیشتر دارد حرف اول را می زند همین مشکل و بی عدالتی و پارتی بازی بابل را دو سه سال پیش در ساری داشتیم هیچ کس پاسخگو نیست شهردار از شورا بدتر و شورا از شهردار بدترند همه بفکر جیب و اطرافیان خود هستند . امروز ما باصطلاح ایثارگران و رزمندگان دیروز باید بسوزیم و بسازیم آری امروز بزای کاری وقتی به شهرداری مراجعه می کنیم نباید از گذشته حرفی بزنید اگر پارتی و یا پول داری کارت پیش می رود وگرنه در پیچ و خم کشوهای میز فلان کارشناس و فلان مهندس معلوم نیست مدرکش را از کدوم هنرستان غیرانتفاعی و موسسه خصوصی غیرحضوری بهش داده اند ترا می چرخانند تا خسته شوی و ولش کنی . آیا این جواب ماست ؟
نا شناس 28 آبان 1393
... ازشكر خدا آزاد شدند امروز
همشهری 28 آبان 1393
اعتراض ایشون واسه اینه که شهردار فقط از فامیل های خودش استخدام کرد و از فامیل های آقای منصف و همکارانشون استفاده نکرده...
کی دلش به حال ما میسوزه؟؟؟؟
راستین 28 آبان 1393
گرایش سیاسی و فکری آقای منصف و من کاملاً متفاوت است. اما لازم است ماچرایی که برای من پیش آمده رو بیان کنم
سال 1388 قطعه زمینی 1700 داشتم که در مسیر جاده 35 متری غرب بابل (بلوار مادر در منطقه اوشیب) قرار داشت به شهرداری حدود 680 متر زمین برای تعریض دادم (مجاناً) بعلاوه چهار و نیم میلیون تومان جهت آماده سازی نقداً پرداخت کردم پس از گذشت 5 سال هنوز هیچ کاری از سوی شهرداری صورت نگرفته است، تکلیف با کیست اگه بگیم شهردار ناتوان هست حرف بی ربطی زدیم؟ هزاران مورد مثل من توی شهر وجود داره..... باز کردن 21 متری باغ سراج، 35 متری مادر، پارک سراج، وضعیت نامعلوم و رها شده جاده ساحلی، ترافیک شدید شهر و رها شدن پروژه های غیر همسطح در چهار راه های گله محله، امیر کبیر، شهاب نیا، شهید بزار، چهار راه دارایی.......... وضعیت نامناسب کنترل فاضلاب شهری و جوی های فضالاب ر باز در بیشتر محلات بابل............ مشکل انقدر زیاده که تقریباً همه شهر در رنج و عذاب هست و شورا و شهردار و آقای معاون خداداد در خواب ناز.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آبان 1393
جای یه شهردار قوی مثل مهندس مولایی واقعا احساس میشه.
علی 29 آبان 1393
خدا نکنه ملایی شهردار بشه بیچاره میشیم مثل قديم
میرزایی زیدی 28 آبان 1393
با سلام؛بازداشت آقای منصف نشان میده دیگر اعضای شورا از الطاف شهردار بی نصیب نشدند،دمتون گرم به فکر خودتون باشید این چند صبا میگذرداز شورا بی نصیب نمانید!!!!!!!؟؟؟؟
عاشق خدا 29 آبان 1393
آقای منصف همیشه و همه جا حماییتت می کنیم.
تنها نیستی ....
من و عمو شما همه
گنج افروزی 29 آبان 1393
جاج آقا روحانی چرا از این آزاده دفاع نکردی؟ نکنه با چراغ سبز شما بازداشت شد؟ خدا آخر عاقبت بابل را با این بساط هرج و مرج بخیر کند. اگر در شهر های دیگر شورا با هم اختلاف دارند حداقل مردم کاملا از شهردار حمایت می کنند و او هم زحمت می کشد ولی در بابل چه؟؟
نا شناس 29 آبان 1393
شهردار محترم بابل مثل شهردار محترم ساری یک کار اصولی و بنیادین بکنید. خیابان سردارن 9( نه) که به وسط شهر و خیابان نواب وصل می شود را عریض، بلوار و شهرسازی نمایید تا از این طریق شهر خودش را نشان دهد. اگر مبلمان شهری در این خیابان اجرا شود که ظرفیتش را هم دارد واقعا شهر دگرگون می شود. اعضای محترم شورای شهر این بند را حتما در جلسه مطرح و تصویب نمایید و نسبت ایجاد فضای سبز و پارک بازی در هر منطقه بابل مساعدت نمایید. مدیر محترم شمال نیوز سپاسگزارم.
نا شناس 29 آبان 1393
بعضی از ااظهار نظرها نشان میدهد که از کارمندها و کیشان شهرداری هستند
که به قبایشان برخورد از استانداری تا دستگاهای ......از این بدبختیها زیاد داریم اما در شهرداری بابل بدتر...
درود بر منصف
علی 29 آبان 1393
لطفا به کار عدالت گرایانه جناب منصف کارهای عجیب و غریب شهردار ساری را نچسبونید کافیست درگیری چند روز پیش را در شورای شهر ساری را پیگیری کنید خواهید فهمید منصف دلاور برای چی بازداشت شد!!!؟
بابلی 30 آبان 1393
ای کاش ما هم مثل سارویها یک شهردار خوب و مسئولیت پذیر داشتیم
مطلع 30 آبان 1393
از کی طلب حقوق مردم توسط نماینده قانونی شان شده شوتی بازی اغتشاش
برو برادر استغفارکن
یک خبرنگار 29 آبان 1393
منصف با جسارت ! لطفا روزی در شهرداری قائم شهر تحصن کن تا شاید اوضاع این شهرداری نیز دچار تغییر شود و شهردار جدید ناپاکی ها را از این مجموعه دور بریزد.
شهروند 30 آبان 1393
اقا چرا مغلطه میکنید ؟یکی بررسی کنه ایا دختر فرماندار در شهرداری استخدام شده یا خیر؟
ایا همسر اقایان شهرداری جذب شده اند یا خیر ؟
انگیزه منصف اگه حتی انتقامجویی باشه ولی حرفهای وی صحت داره
چرا حرامخواری این همه بین برخی مسیولین شهرستانی شیوع دارد و کسی ککش هم نمی گزد؟ چرا؟
نا شناس 30 آبان 1393

حسین می خواهد مقابل فرهنگ لیبرالیستی حاکم بر شهرداری ها که با بنیان های فرهنگ دینی در تضاد است قد علم کند، او می خواهد خلاف جریان آب شنا کند.

منصف کسی است که گوشت و پوست و استخوانش با اندیشه دین و فرهنگ عدالت عجین شده، او سال های سال در مبارزه با طاغوت داخلی و بین المللی، جان خود را در دست گرفته و جور اسارت را نیز با روح آزادگی پیوند داده است.

من شهروند بابلی نیستم اما به عنوان یک آزاده و فعال فرهنگی که سال های سال در حوزه معارف ایثار و شهادت با حسین منصف هم‌فکر و هم‌راستا بودم، از دغدغه های زلال او خبر دارم.

حسین نمی تواند یک گوشه بایستد و ببیند همان فرهنگی که نسل او برای مبارزه با آن قیام و سختی هایی بی مثال را تحمل کرده، اینک در فراز و نشیب های تاریخ، مرموزانه سر بر آورده و هیمنه پوشالی خود را به رخ ولی نعمتان انقلاب می کشاند.

یاد داستان زندگی ایملیانو زاپاتا افتادم که برای دفاع از حقوق کشاورزان کشور خود قیام کرد و بر ضد ظالمان شورید.

وقتی خودش به قدرت رسید به مرور، فرهنگی در عرصه مدیریتی نظام او حاکم شد که دوباره همان معیارهای منسوخ گذشته احیا شد، زاپاتا وقتی به خودش آمد دید که دارد در مسیر غلط گذشته قدم بر می دارد، از راه اشتباه خود دست کشید و برای اصلاح امور و دفاع از حقوق پابرهنگان، حتی برادرش را به مجازات مرگ رساند.

مولایمان علی علیه السلام نیز در صیانت از بیت المال مسلمین برادرش را از خود رنجاند.

هیهات که منصف بر سر ارزش ها دچار بده و بستان با صاحبان قدرت شود.

امروز اگر آرمان تمدن اسلامی را در افق حاکمیت دین در عرصه اجتماع دنبال می کنیم، باید این حقیقت را بدانیم که مقدمه دستیابی به چنین هدف والایی، تحقق نظام و دولت اسلامی است، شهرداری ها باید نسبت خود را با مبانی انقلاب و معارف دین به صراحت روشن کنند.

کسی که می خواهد از آلودگی به مناسبات مکتب شوم لیبرالیسم در امان بماند، تنها باید راهی را طی کند که حسین منصف و امثال او در پیش گرفته اند، مخالفت با فضای موجود بر نظام بروکراسی منحوط و به میراث مانده از دوران سیاه طاغوت، نیازمند پرداخت هزینه ای است که حسین منصف، بخشی از آن را تاکنون متحمل شده است.

برای آنهایی که مبانی دین و انقلاب را نیاموخته اند، حتماً عجیب است که چرا حسین منصف با روال اداری موجود، همراه نمی شود.

به جای آن که اعتراض به بی عدالتی ها را سیاسی جلوه داده و آن را در تعارض با نظام بدانیم فراموش نکنیم که آلودگی ها و زد و بندها و فاصله گرفتن از مدیریت دینی است که سمّ مهلک انقلاب بوده و باعث می شود آبروی نظام اسلامی در جهان به خطر بیفتد.

دردمندانه باید اعتراف کرد که امروز، گاه شاهد عوض شدن جای هنجارها و ناهنجاری ها هستیم.

عده ای گمان می کنند هر کس به میز و جایگاه اداری آنان نقدی وارد کند بر خلاف ارزش ها رفتار کرده است، آنان عده ای را هم که برای حمایت از یک عدالتخواه مظلوم پای در میدان نهاده و به استقبال او در مقابل زندان شهر جمع می شوند، مساوی با ارازل و اوباش می دانند!

حرف آخر، کلامی شیوا از مقام معظم رهبری است که در ۱۴ خرداد سال ۹۲ بیان فرمودند: «هر جائى كه مردمان عافيت‌طلب و راحت‌طلب، در وسط ميدان مبارزه، جائى براى خود باز نمی كنند و خطرپذيرى نمی كنند، انسان‎هاى مؤمن و مبارز را به تندى و افراطى‌گرى متهم می كنند.»
مفید اسماعیلی
طبری 1 آذر 1393
اهای مردم شریف بابل... این اقایان بر سر تقسیم سهم بندی به جون هم افتادن . نه برای مردم و شهر بابل. خودتان را قاطی دعوای زن و شوهری اینها نکنید.
من 1 آذر 1393
دمش گرم
مرده مرد آقا
یک آملی فرزندشهید 1 آذر 1393
اگرانصاف داریدومیگوییدبیطرفید که نیستیدجوابیهدخترشهیدرا هم چاپ کنیدتاهمه بدانندکی باحق است
بزرگ خاندان!!! 1 آذر 1393
آقا منصف گرامی؛
به قول استاد الهی قمشه ای:
((اومد لب بوم قالیچه تكون داد
قالیچه خاك نداشت خودشو نشون
داد!))

بنظرم این کار آقای منصف توهین به شعور حتی آن بیسوادترین شهروند بابلی بوده چه رسد به قاطبه مردم که باسوادترین مردم کشورند.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.